2014/01/21

be original / my handmade bow ties

Vždy ma bavila tvorivá činnosť. Maľovanie, kreslenie, grafika, práca s drevom, s kožou, s farbami, majstrovanie v dielni, fotenie, dokonca typicky "babské" záležitosti ako je šitie, či varenie. Proste mám rád, keď tvorím a dávam zrod niečomu novému. Mojim jediným problémom je, že málokedy ostanem pri niečom dlhšie ako pár mesiacov. Mám pocit, že dokážem robiť toľko vecí, až mi je to na škodu (to trošku vyznelo ako chválenie, ale viete ako to myslím). Jednoducho robím, na čo mám chuť a čo ma momentálne baví, a tomu verte, že jediné čo ma nebaví, je nerobiť nič :) Naposledy ma dostalo spomínané šitie a začalo to úplne nevinne. Motýlik...pánsky doplnok ku košeli, ktorý je na tomto svete už niekoľko desiatok rokov. Cítim sa s ním lepšie ako s kravatou, pohodlnejšie sa mi nosí a o viazaní ani nehovorím. Nedostatkom je však trošku absencia originálnych kúskov v našich shopping centrách. Jednofarebné, zväčša čierne, sivé...no proste nuda (česť značkám, ktoré sú kreatívnejšie). Mne stačilo zopár tutorialov, moje zručnosti a ošiaľ bol na svete. Za necelé dva mesiace som ich narobil toľko, že neviem kedy ich vynosím, ale verím, že ich čaká svetlá budúcnosť (možno skončia na predaj alebo v giveaway). Budem vám ich predstavovať pekne postupne, jeden po druhom. Najviac ma tešia tie z netradičných materiálov, vzorované a pozor! - mnohé z nich "zrecyklovené" zo starých kusov oblečenia, obrusov, záclon a obliečok. A presne také dva obľúbené tu mám na úvod. Jeden zo starej teplákovej mikiny a druhý z roztrhaných jeansov.

bow ties DIY
shirt H&M
blazer SECONDHAND

6 komentárov:

  1. Sú bombové, už mi tými fotkami robíš chuť na ten objektív:) už nech je mareeec!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D dakujem dakujem :) (sikovny fotografka) musime vymysliet ako nafotit zvysok, je ich kopa a nechcem aby to bolo stale o tom istom :)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Dakujem Matula!!!! :) som rad ze sa pacia:)

      Odstrániť
  3. Jsou skvělé, krásná práce :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem Katka!!!! Som rad ze sa pacia, a bude ich omnoho viac - vlastne uz je staci len nafotit :)

      Odstrániť