2014/01/13

chaos

Blíži sa pomaly polka januára a ja mám pocit, že vonku nie je zima, ale skôr jar. Je síce pravda, že raz je tak, raz onak, hmla, slnko, vietor, dážď, mráz a k tomu všemožné kombinácie spomenutých úkazov. O tomto čase býval takmer vždy sneh a zima ako v Rusku... (alebo v Amerike?). Mne osobne opletačky so snehom v živote nechýbajú (s výnimkou tej krásnej zasneženej prírody, keď je všade bielo, "slunce svítí" a cesty sú suché, ale aj to by mi stačilo tak na jeden mesiac a potom dosť) Aj príroda je z toho všetkého akási pomätená, kvitnú nám čerešne, prvosienky, vyliezajú narcisy a tulipány. Dokonca medvede v Tatrách údajne blúdia po horách, namiesto užívania si slastného zimného odpočinku. Ja som tiež vyliezol z "nory" trošku do prírody a tiež som pomýlený. Stále mám tendenciu obúvať si tenisky a zimná bunda mi akosi nesedí. Je to zima, alebo prichádza jar? Každopádne som za jedno alebo druhé, tento chaos ma nebaví.

parka NEW YORKER
sweatshirt H&M
chinos  CROPP TOWN
trainers H&M
beads bracelets DIY 

2 komentáre:

  1. Awesome outfit and cool pics :D

    http://heyhadrien.blogspot.com/2014/01/the-boy-and-his-green-cap.html

    OdpovedaťOdstrániť