2014/01/08

diary 2014 / tešíme sa z maličkostí

Isto poznáte ten pocit, keď vás tešia malé veci, malé zážitky - no proste maličkosti. Ja som sa takou jednou potešil minulý týždeň. Mám vo zvyku, hlavne v období okolo sviatkov, vbehnúť do obchodov a kúpiť si diár na nadchádzajúci rok. Tento rok som ale akosi zaspal, a tak po potenciálnom pestrom výbere diárov v obchodoch akoby sa zaprášilo. Nie som náročný zákazník, väčšinou hľadám niečo menšie, dizajnovo zaujímavé (nie tie "akože moderné" zeleno ,fialovo, červeno, modro odstrašujúce), ukrývajúce mená, sviatky, prázdniny, čísla, a čo ja viem čo ešte,  pokiaľ možno v "dňovom" prevedení. Predsa vám len bude robiť spoločnosť celých 365 dní. No kto neskoro chodí, sám sebe škodí. Nakoniec som ale našiel to svoje (síce nie malé a ani nie dňové, ALE!). "Uno tuti" drevený severský dizajn, skvelý napohľad aj naomak :) Plus k tomu všetky tie "diárovské" tabuľky, čísla, mapy,... Objednaný z netu cez portál ŠEVT, od firmy Spektrum Grafik. No proste - teším sa z maličkostí :)


Inak foto som robil 7.1.2014....krásne "zimné" počasie, že? :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára