2014/01/07

part of me.

Nový rok, nový blog. Aj takto jednoducho by sa dalo začať. Áno, áno...niekto si možno povie, že už je tých blogov a blogerov akosi veľa. Snáď tento bude trošku iný. Možno nadchne, možno inšpiruje, možno poteší a možno nie. Nechcem tu na úvod vypisovať nejaké osobné informácie a bláboly, ktoré možno nikoho nezaujímajú, ale ak by aj náhodou niekoho zaujímali, postupne sa ich podozvedá kúsok po kúsku, časť po časti. Tak teda na začiatok - volám sa Ivo a toto je môj blog.

shirt ASOS
jeans PULL&BEAR
leather boots LASOCKI CCC
 beanie hat NEW YORKER
leather bracelet C&A

6 komentárov:

  1. Tak ja Ti držím palčoky, nech to ide tak dobre ako si to začal u mňa:), Super foto Ivušo!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem sista :) snaď sa mi bude blogovať odruky a bude to mať kto čítať :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. muzskych blogov nie je zas tolko, takze go for it ;) ... boty su fajnove, padejovcki :)
    (akurat s nazvom si sa mohol trosiicku viac pohrat, ci? ,) .. kazdopadne tesim sa a som zvedava!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. :DDD jaaaaaj, no ďakujem Kačenko :D ja som aj rozmýšľal nad niečím kreatívnejším, ale na toto som už zvyknutý, pred nejakým tým ročkom som pod týmto názvom začal s tumblr a už som si zvykol.....a koniec koncov celé to je tak o mne rozčiastkované :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aa tak sup sem s odkazom na tumblrcko ;)

      Odstrániť
    2. :D http://partofmepics.tumblr.com/ teraz ho trošku zanedbávam

      Odstrániť