2014/02/05

february

28. Presne toľko dní ma február a ja len dúfam, že utečú tak rýchlo ako len rýchlo budú vedieť utekať. Chladný vzduch ani doznievajúca nádcha a "zadrhnisavlastnýmihlienmi" kašeľ z minulého týždňa mi nezabránili, aby som vybehol počas posledných slnečných dní na vzduch a trochu si prevetral hlavu. V práci sedím zavretý, doma tiež, vozím sa autom - no proste žiadna sláva. Keby som vedel dodržiavať predsavzatia, ako prvé by som si dal viac pohybu ma čerstvom vzduchu a v prírode, len čo keď nie vždy sa človeku chce....No nič. Mimochodom, v poslednej dobe si nedokážem dať rady s vlasmi - neviem či sú už také dlhé, alebo sú fakt tak mega husté (až je to naškodu), že ich proste nemôžem skrotiť. Mám pocit, že mi robia "kilometrovú" hlavu a musím ich zlepiť litrami vody a zvoskovať do haleluja. Jáááááááááj, no neostáva mi asi nič iné, len sa opäť zveriť šikovným ručičkám odborníkov :D Na záver - minuloročný skvelý sekáčový úlovok - tmavomodrý trench coat + koženková DIY taška, na ktorú som TÁÁÁÁKTO hrdý. Nejaký ten tutorial a viac foto nabudúce. Vitaj február!

shirt H&M
blazer SECONDHAND
trench coat SECONDHAND
chinos H&M
shoes F&F
tie H&M
belt ASOS
sunglasses NEW YORKER
watches CASIO
handbag DIY

5 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Diky Tom! boty som kupil v 50% zlave, su kozenne a za dvacku.....bunda zo sekacoveho lovu so segrou, vnutorna strana je taka pogomovana takze aj ked je tenka tak neprefuka :)

      Odstrániť
    2. tak to si veľmi dobre pochodil ;)

      Odstrániť