2014/02/11

handbag

V poslednom príspevku som veľmi stručne spomenul koženkovú DIY tašku, na ktorú som hrdý. A hrdý som práve preto, že som si ju urobil sám. Dosť bolo odkladania si všemožných vecí do priateľkinej kabelky a neustále "Ivka, máš vreckovky?", "Ivka, schováš mi peňaženku?", "Ivka, máš moje kľúče?", atď... Dlhšie som dumal, čo praktické, štýlové a nie príliš veľké, by som na všetky tieto drobnosti potreboval. Nakoniec ma do toho dostala inšpirácia od mojej sestry, ktorá podobným spôsobom zrecyklovala starú kabelku a ušila z nej púzdra na okuliare pre seba a svojho manžela. Návod môžete vidieť na jej blogu TU. Ja som zvolil trochu komplikovanejšiu verziu s vnútornou podšívkou, ale ak má človek viac predstavivosti, nebude mu to robiť problém - návod TU. Rozmer a materiál si môžete zvoliť podľa chuti, tá moja má cca 30x22 cm a je z koženky z metráže. Vopchám do nej všetko potrebné - kľúče, peňaženku, notes, mobil, perá, okuliare, doklady, šeky...proste všetko, čo sa doteraz tlačilo v mojich vreckách a v priateľkinej kabelke.

12 komentárov:

  1. Aj ja som na teba pyšná, fakt sa ti podarila!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Diky segra :) snazil som sa ako to len slo, iste to nie je top kvalita ale bna prvy pokus vcelku ujde :)

      Odstrániť
  2. peknaa je! podla mna sa takato farba hodi ku vsetkemu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem Kati! Som rad ze sa paci :) jj..je to taka univerzalna farba ale uz je na svete aj cierna...pre istotu :)

      Odstrániť
  3. Já nevěřím, že je první, není možné :). Perfektní. A díky dík za návod ;)!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj..to je ale mam dobru ucitelku :) dakujem za prijemne slova :)

      Odstrániť
  4. Umřela jsem!!!
    Dokonalé.

    A teď mě, dámy a pánově, prosím omluvte, jdu hledat čelist, která mi právě spadla ... :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mám totožnú, ručne ušitú (akurát len s tým rozdielom, že nie mojimi rukami...), paráda!

    OdpovedaťOdstrániť