2014/03/07

denim jacket

Riflovka je proste kúsok, ktorý asi nikdy "neotrčí kopytá". Nosiť sa bude vždy, možno raz viac, možno raz menej, ale myslím si, že vždy bude. Táto moja bola z minuloročného, a zároveň z môjho prvého sekáčového lovu. Stála tri eurá a nič jej nechýba :) Nosil by som ju ako "vôl kožu", ale keďže stále patrím medzi ľudí, pre ktorých je zdravie cennejšie ako móda, momentálne viac oddychuje v šatníku, ako lieta po vonku.  Využívam však každý slnečný a trochu teplejší deň na to, aby som ju prevetral. S jednoduchým bielym tričkom a čiernymi slim nohavicami nepokazí absolútne nič :) T.G.I.F.!!! ;-)

denim jacket SECONDHAND
t-shirt H&M
jeans BERSHKA
shoes F&F
necklace ASOS
watches CASIO

4 komentáre:

  1. Nakoniec celkom dobré miesto na foto:) ...pekné, pekné:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. anoo, aj ja nutne jednu potrebujem na jar ... za tri ecka, kks..dobry ulovok .)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a to nebola posledna, este som kupil druhu a urobil z nej vestu :) hor sa do sekacov..verim ze nieco najdes :)

      Odstrániť