2014/03/05

man´s best friend

Pes - najlepší priateľ človeka. Fráza, ktorú pozná asi každý. Pre mňa to nie je len fráza, ale aj realita. Som zažratý psíčkar snáď od narodenia :) Bassira - naša arabská chrtica, naše decko, ktoré si pipleme a mazlíme. Keď sa ku mne nemá kto pritúliť, Bassira nikdy neodmietne. Vyliezla by mi aj na hlavu, len aby mohla byť pri mne. Prežívame radosti, starosti, ale som nesmierne rád, že ju mám a nedal by som ju za nič na svete.

sweatshirt F&F
jeans BERSHKA
jacket PULL&BEAR
plimsolls DONNAY
bracelet DIY
---
Nedá mi ešte nespomenúť môjho prvého skvelého priateľa a psíka Donka, ktorý mi robil parťáka  od dvanástich rokov. Minulý rok nás ale bohužiaľ opustil a neskutočne mi chýba!

4 komentáre:

  1. Nádherné fotky :-). Úplně chápu, taky jsem pejskař :)....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem Katka :) odkazem fotografke :) jj, pes - to je proste zivotny styl :) obcas mam pocit ze som tak trochu magor :D

      Odstrániť