2014/04/24

monochrome

Viem, že svet nie je len čiernobiely, ale v poslednej dobe nedám akosi dopustiť na túto kombináciu. Nedá sa povedať, že som "black soul" a chronický vyznávač čiernej farby, ale posledné týždne si ju celkom užívam. Hlavne jej kontrastné podanie s bielou. Proste sa mi niekedy páči byť ako v čiernobielom filme. Čiernobiele tričká s potlačou (mimochodom v lete oslavujem 27 :D ), či bez nej, čierne skinny jeans, čierne alebo biele tenisky a čierna koženková taška. A práve tá patrí k ďalším výtvorom z "mojej dielne". Žiadny profi výrobok, ušitá viac pre potrebu, ako pre dokonalosť :) K nej aj kožený obal na slnečné okuliare, tiež diy. Na záver -  v poradí moja tretia "nesbovka" - Prízraky. Nesbove knihy si vždy rád prečítam, aj keď mám pocit, že jeho bestseller Snehuliak, ďalšia z jeho kníh len veľmi ťažko prekoná. Proste ten bol pre mňa TOP.


t-shirt NEW YORKER
sunglasses NEW YORKER
handbag DIY
sunglasses case DIY

4 komentáre:

  1. všetko super, podľa môjho gusta, čb proste nikdy nesklame:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. diky diky :) ano ČB je, bola a asi aj bude nesmrtelna kombinacia :)

      Odstrániť
  2. black & white ti pristane ;) tomu ver, ja mam na to čuch ;)

    OdpovedaťOdstrániť