2014/04/17

trip / dobrá voda

Jááááj, už je to takmer mesiac od posledného príspevku a moc moc sa ospravedlňujem, že som blog takto zanedbal. Je pravda, že veľa skalných čitateľov zatiaľ nemám (pevne verím, že sa to časom zmení), ale aj napriek tomu - HANBA MI! Jediným ospravedlnením mi je možno to, že nie som istotne sám, kto má teraz akosi menej času vysedávať za PC, editovať a uploadovať foto a písať "verše". Aj keď počasie za posledné dni informuje, že apríl je v plnom prúde, nejaký ten týždeň - dva dozadu, to už vyzeralo, že sa dovalilo leto. KONEČNE! To však pre mňa znamená pobehovanie okolo domu,  po záhrade, výlety do lesov, hôr s rodinou, priateľmi a našou večne energiou nabitou Bass :) Jeden malý fotoreport z posledného tripu na dobrovodský hrad, aby ste vedeli, že som "živ a zdráv" :) Len som si zobral chtiac nechtiac portréťak, tak som nemal šancu dostať do objektívu tú nečakane veľkú stavbu. Moja smola.... Mimochodom - pohodové sviatky :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára