2014/09/26

newies / black plimsolls & sunglasses

Online shop ASOS mi ukázal kamarát Kubo pred niekoľkými rokmi. Vtedy som bol voči nákupom cez net ešte skeptický, predsa, nie vždy vám odporúčané veľkosti sadnú. Dnes jeho služby využívam relatívne často, hlavne keď sa to oplatí. Posledný balík ma potešil tento týždeň. Oba kúsky univerzálne a nositeľné v každom ročnom období - proste MUST HAVE!!! Čierne asosácke tenisky nahradia tie ošuchtané z Donnay a do zbierky pribudli aj nové New Look wayferer okuláááre.  Tie posledné totiž neprežili dovolenku v Egypte.


2 komentáre:

  1. jasne asos ..ja som extremne dlho hladal nejake zimne cizmy ale ziadne sa mi nepacili a samozrejme ze som ich nasiel na asose :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no o zimnych topankach mi ani nehovor.....zas bude dilema co tento rok na nohy :/

      Odstrániť