2014/10/26

newies / brogue boots & checked shirt

V poslednej dobe nemám akosi čas na outfitové posty. Keď sa aj niekam "nahodím" a dostanem medzi ľudí, vždy je to "jedna noha tam, druhá späť". Nehovoriac o tom, že moja drahá polovička (ktorá má na svedomí väčšinu mojich outfit foto) je v plnom pracovnom nasadení :/ No nezanedbávam svoj šatník, a tak aspoň takto skromne cvaknem nejaké novinky. Obrovskú radosť  mi spravili kožené boty, ktoré sú do tohto jesenného počasia úplne super. Mimochodom, vyšli ma na 14,50 € v F&F vo výpredaji.....nákup roka!!!  A hoci nemám nejakú záľubu v kockovaných košeliach, k mojej červenej buffallo checked pribudla aj táto károvaná z H&M. Myslím, že si bude so zvyškom mojich handier dobre rozumieť :)

 shirt H&M
brogue leather boots F&F

11 komentárov:

  1. Presne tieto boty (ale v tmavšom odtieni) som po minulej zime zohnal aj ja (cenu si nepamätám, ale viem, že bola tiež "fajnová"). Dobrý nákup!!

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) mali ich aj teraz.....ja by som potreboval este nieco cierne, zistil som ze nemam cierne kozenne "must have" boty....sen su cierne chelsea ale mam pocit ze sa nedoplatim :-O

      Odstrániť
    2. Černé chelsea boots jsou i na našich wishlistech, ale buď je překážkou cena nebo materiál =B

      Odstrániť
    3. ved prave.....a to ja som este ten typ co nejde hlava nehlava a nevyplieska celu vyplatu za 1 nakup :/

      Odstrániť
  2. Ty boty..to nebyl kup roku, ale kup po dobu jejich životnosti. Jsou perfektní!! Závidím.. (a né tiše, ale pořádně hlasitě!!! =D )
    Prima start do nového týdne,
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak dufam ze zivotnost bude dlha :D ale povedal som si ze za 14,50 aj keby som ich mal do lesa vlacit, tak NECH! :) diky, napodobne :)

      Odstrániť
  3. Ty boty! Chci je taky! Jsou nejvíc boží :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myyna :) no myslim ze by ti boli trochu privelke :) ale dakujem krasne!

      Odstrániť
  4. suhlas s ostatnymi su dost mega a ten roh jeleni to tiez super dotvara

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dik moc Juri :) zdalo sa mi to take suche tak som tam dal ten parúúúúžek :D

      Odstrániť
  5. Ivoo tá druhá fotka zo spodu je tiptop! <3 krásne boty

    OdpovedaťOdstrániť