2014/11/11

in grey today

Dnes šedočierno. Možno všedne a možno nadčasovo. Nenápadne, ale pohodlne a spokojne. Sólo sveter ste už mohli vidieť v jednom z mojich nedávnych príspevkov. Pre predstavu teraz už aj na mne. K šálu na foto som prišiel ako slepé kura k zrnu, dala mi ho mama, ktorá si ho kúpila v akcii v Takku (OMG) "že snáď ho ponosí". Debatovali sme len tak, že ak mi bude chcieť kúpiť niečo na "tajnáša", tak nech je to veľký sivý šál, najlepšie pletený. No a v tom z nej vypadlo, že "počkaj aha" :D Jooooooj, aká parádička. Je neskutočne mäkký a som z neho vytešený. Tenisky NB som si kúpil asi pred mesiacom a pár týždňami. Dlho som uvažoval či ísť do tejto kúpy, nakoľko som vždy vláčil len basic-ové plátenky z HMka za pätnásť evri. Vybral som si univerzálny čiernobiely model a nosiť ich je radosť pre nohy. Mne neostáva nič iné, ako im zdvihnúť palec smerom nahor.

jumper H&M
skinny jeans BERSHKA
trainers NEW BALANCE
scarf GIFT FROM MUM

7 komentárov:

  1. Svetr jsem už pochválil, no šál je skvělý (a historka o něm mě pobavila =D) a celý tento outfit, black and grey..prostě tuhle kombinaci můžu hodně..

    A NB..jednou zkusíš a pomalu nesundáš z nohy..já v nich společně s AirForce prochodil celý rok (a ještě i teď je obouvám, když venku neprší..)..a ten příští to asi nebude jinak =D

    Mišo
    www.ontheleaf.net / facebook

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ved to ze su super! keby bolo sucho celu zimu tak ine ani nepotrebujem :) zdravim!

      Odstrániť
  2. NB super! Koľkátka je to model? Sú také fajné nízke, podobné ako mám ja, no nie úplne rovnaké... A tiež hľadám jeden čierno-biely pár, tak snáď po Vianociach...

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odpovede
    1. Dakujem Tomi! Sledujem tvoje kroky po Amste.....tak sa tesim na prispevky :)

      Odstrániť