2014/11/05

treasure from swedish house mafia

Nostalgický začiatok jedenásteho mesiaca v roku máme za sebou a vďaka jeho príjemnému počasiu som tak mohol odľahčiť svoje telo zo zimných vecí, ktoré som už vytiahol zo skrine. Je to už nejaký ten mesiac, čo som riešil kúpu tohto trička. Je to srdcovka, nakoľko švédsky mafiáni (z aj keď už z bývalej SHM) sú pre mňa jedni z top hudobných producentov. Tričko som objavil na ich oficiálnom eshope a napriek prvotným problémom s dostupnými veľkosťami ho mám doma a moc sa z neho teším. Inak musím pochváliť výbornú komunikáciu a spoluprácu s predajcom, ktorý mi naozaj vyšiel v ústrety pri vyberaní vhodnej veľkosti. Do tričiek osobne moc neinvestujem, väčšinou si vystačím s jednofarebnými z H&M (a za cenu tohto by som ich mal možno aj osem). Myslím si, že to ale bola dobrá voľba, určite ma tak skoro neomrzí a v lete ho budem vláčiť varený pečený. A tak sa teším, ako si s ich zvučným menom na hrudi a ich hudbou v ušiach budem vykračovať ulicami. BTW, vlastníte nejaké handry tohto "music fan & band" typu?

t-shirt SWEDISH HOUSE MAFIA OFFICIAL STORE
trousers BERSHKA
denim jacket SECONDHAND
plimsolls ASOS

8 komentárov:

  1. mám ich pomerne dosť veľa. pred pár rokmi som bol veľkým fanom Paramore a tak mám od nich 3 tričká a jacket. Tak isto mám veľa sekáčovských rokenrol bands ako v dnešnej dobe mainstreamový Ramones.. (už aj moji favoriti Arctic Monkeys idú do mainstreamu u dievčat). SHM boli skvelý a stále ich môžem! <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to vyzera na skvelu a bohatu zbierku :) dik za reakciu a palec hore!

      Odstrániť
  2. Je třeba si udělat sem tam radost něčím, co je čistě srdcovka ;).
    Taky mám v šatníku hlavně basicy z H&M apod., ale pár "jiných" kousků se najde taky..jsem trochu dětinský, nemám trika s bandem, ale s Mickey Mousem.. :3
    Michael
    www.ontheleaf.net / facebook

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jasne ze treba :) Tak ja som mal donedavna tiez jedno s Mickeym ale uz som ho vyradil medzi tzv. "domace handry" :D ale svojim sposobom je cela Walt Disney jedna banda :)

      Odstrániť
  3. Jedno tričko s Kanye Westom som dostal ako darček na 18-ku, no istú dobu ho doma neviem nájsť... Mám ešte jedno Guns N' Roses a túžim po tričku s nápisom 'Yeezus', keďže som zarytý fanúšik Kanyeho a to je názov jeho posledného albumu. :)
    Basicy musia byť, hoci mám pocit, že ich vo svojom šatníku nemám dosť. :D
    BBB

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. super :) vidim ze nas je viac! drzim paste na toho Yeezus-a :D

      Odstrániť
  4. tsss totalne vzdy ked som na koncerte nejakej oblubenej kapely si kupim tricko ..naposledy som si kupil madball je to super

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dik za koment Juri.....paradicka! fanda jak ma byt :)

      Odstrániť