2014/12/24

merry christmas

A máme to tu zas! Dni, ktoré by mal byť o pohode, láske a úsmevoch na tvárach sú tu opäť, aj keď nie vždy sa nám podarí utiecť z návalu ošiaľu, atakov, nátlakov a neviem čoho všetkého všade číhajúcej komercie. Tento rok (a mám pocit, že každým rokom je to lepšie) sa mi to vcelku darí. Vyhýbam sa rušným nákupným centrám, preplneným parkoviskám a neskutočne prepchatej premávke. Predsa len, posledné tri roky na dedine ma naučili brať tieto zhony viac easy a keď prichádzam k našim na sviatky domov do mesta, tak vždy len krútim hlavou. Takže moji milí, ja vám prajem hlavne pohodové vianoce, samé milé osôbky vo vašej blízkosti a ak by sme sa náhodou už tento rok "nečítali" tak len a len kopu pozitívnych vecí v roku 2   0   1   5!!! Merry Christmas!

8 komentárov:

  1. Ivo, podobne aj tebe krásne sviatky a veľa šťastia v novom roku!
    PS: Žeriem tvoje estetické cítenie! Veľmi inšpiratívne! Raz som sa nechal inšpirovať koženkovým clutchom, možno si niečo požičiam aj do interiéru. Klobúk dole pred tebou! ;)

    Ľuboš
    BlackBloodedBoy

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Stastne a vesele Ivo! .) joj chcem prísť na kávu k tebe

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Chalani! Dakujem Vam obom, som rad ze vam imponuju nase vianoce a nase hniiizdecko :) Tomi, ked budes mat cestu kolo TT tak sa stav :) aj na nieco tvrdsie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. A samozrejme aj vam krasne vianoce!!!! :) som za vas ako citatelov velmi rad :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vidím, že máme podobné stromisko! Akurát nám tá hviezda chýba... Nevadí, na budúci rok zoženieme... A ty nám poskladáš také čierne origami jedličky, ďakujeme :D

    Máte to parádne, čo si budeme no... :)

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej hej..tiez som si vsimol :) bezproblemov vyrobim aj pre vas chalani! a jedlicky tiez :)

      Odstrániť
  6. vyzera to u vas dost utulne. ŠťaVe!

    OdpovedaťOdstrániť