2014/12/13

newies / murray´s superior hair dressing pomade

Na skrotenie mojich vlasov som vyskúšal už všeličo. Od tužidiel, cez gély, vosky až po rôzne tvarovacie pasty. V poslednej dobe mám na hlave väčšinou samurajský copík. Včera mi prišiel ale balíček od Barber.sk s pomádou, ktorej receptúra je staršia jak tvoj dedo (jej výroba siaha až do roku 1926). Murray´s Superior Hair Dressing Pomade nie je prvou pomádou, ktorú som vyskúšal (tá prvá a doteraz používaná bola od American Crew). Musím však skonštatovať, že je zatiaľ to najlepšie, čo som si na vlasy kydol. Má príjemnú vanilkovú vôňu, vlasy nezlepí ale drží ich tam kde má. Stále si do nich môžete bez problémov zahrabnúť a jej vysoký obsah vazelíny a minerálnych olejov umožňuje vlasy tvarovať aj dlhšiu dobu po jej nanesení.  V retro oranžovej plechovej krabičke sa vyrába priamo v USA. Btw, musím pochváliť tím z Barber.sk za veľmi rýchle dodanie a výbornú komunikáciu!


4 komentáre:

  1. Kdyby 1933, tak můj dědo vyhrává =D, ale ok, no..
    Škoda, že na tohle nemám vlas.. =/
    Je to super, že firmy se snaží udržet výrobky a receptury, které mají svou historii a původ..
    A jo, Tomii má pravdu, fešounku =D =D =D

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja by som zas potreboval mat miestami vlasov menej, od holicky odchadzam vzdy tak, ze to co je na zemi by zaplnilo dalsiu hlavu :) a diky za komplimenty :D

      Odstrániť