2015/01/04

collaboration / buďchlap!

...alebo buď chlap aj v posteli :) Je to už zopár piatkov, čo mi urobil radosť balíček z e-shop BuďChlap!, ktorý mi ponúkol menšiu spoluprácu. Ich pozornosť ma samozrejme potešila a ja som dostal možnosť vyskúšať si ich produkty. Nakoľko sa blížili vianoce a s nimi spojená pohoda a relax, siahol som po freetime outfite. Tmavošedá mikina bez kapuce, ktorú určite vynosím aj inde ako na oddych v posteli a sivé tepláky so zníženým sedom pre pohodlie mojich...mmm....môjho...no proste pre moje pohodlie boli dobrou voľbou :) Či v nich budem relaxovať v teple domova, alebo ich vybehnem prevetrať pri venčení mojich štvornohých báb, určite dobre poslúžia. Ak by ste náhodou mali záujem, BuďChlap! ponúka okrem iného aj (teraz aktuálne) kabáty, bundy, či košele.

 sweatshirt BUĎCHLAP!
sweatpants BUĎCHLAP!

11 komentárov:

  1. fajnééé...páči sa mi tá pri okne:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Perfektní povlečení! Můžu se zeptat, odkud je? ^_^
    Dík,
    Mišo
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odpovede
    1. leti leti vsetko leti, co je sive vsetko leti :) DIK!

      Odstrániť
  4. co si chtěl říct tou fotkou rozkroku? něco se tam ale rýsuje : D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Urcite bola zamerana na detail, ale nie taky aky mas na mysli :D no rysuje sa tam mozno rovnoramenny trojuholnik, stvorec alebo kruznica....o inom neviem :)

    OdpovedaťOdstrániť