2015/01/07

happy birthday / four seasons, one year

Hepy brŕŕŕźdej!!!! Ubehol jeden kojenecký rôčik a prešli štyri ročné obdobia, čo sa mi podarilo založiť a udržať vo funkčnosti tento blog. Blog o mne, o tom čo mám rád, o tom čo ma baví. Aj keď by som svojich verných čitateľov zrátal na prstoch mojich dvoch rúk, verím, že toto všetko je len začiatok, a že to bude ešte lepšie :) Ďakujem tím, čo mi ostali verní a aj tím, ktorí sa vernými stanú. Ja si musím pogratulovať, že som dokázal byť takto dlho aktívny, pretože boli chvíľky, kedy som si nedával veľké nádeje s písaním. Na záver taký malý grafický prezent mojej maličkosti, ktorý vznikol asi pred dvoma mesiacmi v priebehu pár nudných okamihov :)


10 komentárov:

  1. Tak přeju, ať ty chvilky nejlépe úplně vymizí a my tak máme co číst ;)
    Mišo
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ivane, pripájam sa k Mišovi. Pevne držím palce, nech sa Ti naďalej darí! Úprimne povedané (napísané) nebojím sa, žeby nie, pretože Tvoje články a fotky sú jednoducho super! Takže blogovaniu zdar!

    Ľuboš
    BlackBloodedBoy

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Konečně jsem narazila na nějakého chlapa, který má blog a je fešák! Hlavně ve psaní článků pokračuj, protože bych byla vážně maximálně zklamaná, kdybys skončil ve chvíli, kdy jsem na tebe narazila. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem za komplimenty! Moc si to vazim a verim ze budes sledovat aj nadalej! Taki ako ty to drzia v pochode :)

      Odstrániť
  4. Trošku som poslednú dobu zanedbal čítanie mojich favoritov.. ospravedlň ma, škola ma zamestnáva :D Dúfam, že tento blog si udržíš až do dôchodku lebo to tu mám rád :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) nevadi, rozumiem...som rad ze si sa vratil k citaniu a na oplatku budem prispievat :D

      Odstrániť