2015/02/28

february hibernation

Februárová blogová dovolenka. Tak by som mohol nazvať túto mesačnú odmlku. Hibernoval som, potichu sledoval príbehy ostatných, ale svoj blog zanedbával. Prichádza to v pravidelných intervaloch, nedá sa toho zbaviť. Chcel by som, ale vždy ma to nejak samo dobehne.  Fotiť by bolo čo, no nechcelo sa mi. Vonku je zima (aj keď minulý týždeň bolo naozaj super truper počasie) a vždy keď vybehnem do mesta, chcem byť "jednou nohou tam, druhou späť". Jeden taký windy day bol aj v stredu, no dokopal som sa (a aj moju polovičku) na rýchle fotenie. Kabát (už dávnejšie som sľuboval foto), ktorý som si dal ušiť ešte v decembri je úplne top!!! Musím naozaj smekať pred super prácou tetušiek krajčírok z rodnej PB! Nosím ho stále, spolu s tmavomodoru parkou je môj jediný zimný outerwear. Dnes je 28meho, posledný deň v mojom, tak trochu melancholickom februári. Predo mnou marec, prvý jarný mesiac a pre mňa je to naozaj veľký životabudič. Mám nejaké plány, tak dúfam, že sa posuniem ďalej v ich plnení. No dosť bolo duchaplných kecov, it´s time for camel coat, derby shoes and red-wine sweater! Goodbye February, welcome March!

camel coat AWSOME WORK OF SEWERS FROM PB
sweather H&M
jeans BERSHKA
derby shoes ASOS

9 komentárov:

  1. Jej, no ten kabát, to je láska. Dokonalé jednoduchý střih..kdo ho navrhoval? Ty sám, nebo tety krejčířky pomáhaly? Vyplatilo by se je navštívit před příští zimou =O.
    A ta blogová pauza..občas mě to taky chytá..ale tolik povinností jsem si nabalil, že nejdřív to vidím tak na léto..a to asi ani ne měsíc dlouhou..ale ono je to potřeba..zastavit se, trochu sebereflexe, odpočinku, čerpání sil..

    No fajn vidět tě zpět ;)
    Mišo
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dakujem Miso!

    Kabat bola taka zmes fotiek a poziadaviek, postupne sa prepracoval do realnej podoby a ja som spokojny maximalne, strihom, materialom aj cenou! :)
    Ano, s tou pauzou si to velmi trefne charakterizoval :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ivo, vitaj späť!
    Tá pauza chytila aj mňa. Presne ako si napísal, že fotiť by aj bolo čo, len sa človeku nechce a to počasie to naozaj len umocňuje. Nejak sa k tomu už snáď dokopem a dostanem sa do svojho takého 'normálu' pridávania príspevkov.
    PS: Camel za 1!

    Ľuboš
    BlackBloodedBoy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem Lubos, ako som videl ty si uz tiez spat ;)

      Odstrániť
  4. kabát, kabát, kabát!! Ale hlavne vitaj späť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Kabát skvelý! Nejaký kontakt na dámy, čo Ti ho ušili? :)

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Patrik, kontakt jedine telefon nakolko je to dost zasity salonik s pomerne starsimi tetickami......ale ich praca stoji za to :) ked zavitas do mojej rodnej PB tak sa ozvi, dohodnem ti stretko :)

      Odstrániť
  6. tak tento kabatik je velky topik ..super outfit

    OdpovedaťOdstrániť