2015/03/12

back in the saddle

V nedeľu sme vymenili nášho štvorkolesového tátoša za štvornohého a cesty za jazdecký areál. Úplne privátne a s nadšením (no Ivka nie až s takým nadšením ako ja :) Po dlhšom čase (naposledy na výške) som sedel v konskom sedle a užíval si ten najkrajší pohľad na svet. Nie je mať nad to kamaráta s vlastným koníkom, ktorý je ochotný s vami vybehnúť. Naviac je to neskutočný pedant a učiteľ :D Čiže žiadne sedenie ako na latríne, ale všetko pekne ako sa patrí. Jeho kobylka sa volá Lota a je to českomoravský belgik krížený s norikom. Nie je to žiadna atlétka, ale my tiež nie a povozila nás ochotne. Inak, keď sa dívam na tie fotky, tak mi príde na mňa trošku malá, resp. vyzerám ako decko na poníkovi....nevadí, moja chyba, že som taký dlhý! Večer sme skončili s poriadnou svalovicou, triesla si cítime dodnes. Ivka dokonca prekonala svoje obavy a užila si to nakoniec tiež, a z toho vyplýva, že s Lotou sme sa určite nevideli naposledy! 

8 komentárov:

  1. och, milujem kone! krasne si ich zachytil, ivuso, a tie cvalajuce kopyta + očko... nadhera!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano...su to neskutocne zvierata, maju svoje caro! Dakujem :-*

      Odstrániť
  2. Parádne foto, veď nabudúce môžme dať repete ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne fotky :) Kone sú krásne zvieratá s vlastnou hlavou.

    Veronika
    livingbypanicca.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ježiš, to vám tak závidím! zrovna dnes jsem přemyslela nad tím, že jsem tak dlouho neseděla v koňském sedle a že mi to strašně chybí!

    OdpovedaťOdstrániť