2015/04/11

this music makes me happy #7

A zase tí žabožrúti....Dnes konkrétne francúzsky deep house a electro producent The Avener, vlastným menom Tristan Casara. Jeho debut Fade Out Lines je moooc tutový. Je to síce remake rovnomennej pesničky, ale zas taký výrazný rozdiel to nie. Tento aktuálnejší je o niečo živší. Vokalistickú "Izoldu" mu robí Phoebe Killdeer (Fíbi ZabiJeleňa), rovnako tak, ako aj v oridžinl songu. Je to super pohodička, napr. do auta ako stvorená a nejako ma nakopáva na tú správnu summer mood. Jedno veľké bezvýznamné plus je, že The Avener je 87. ročník, rovnako ako ja :)

The Avener feat. Phoebe Killdeer - Fade Out Lines

5 komentárov:

  1. Fíbi ZabiJeleňa :D :D :D
    Příjemná muzika.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak tento hit som dlho nepoznal, hoci ho už hrali dávno v rádiu. Potom som si ho náhodou pustil na YT a odvtedy u mňa znie častejšie. :)

    Ľuboš
    BlackBloodedBoy

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak tohle já můžu..prázdná cesta někde mezi vesnicemi, kabriolet a takováto muzika..úplně to vidím <3

    Mišo
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť