2015/07/10

flashback / urban market 2015 (spring edition)

Opäť opozdený post, opäť málo času, bláá blááá. Je to už nejaký ten mesiac, čo nás segra vytiahla na túto akciu. Jarný Urban Market 2015 sa konal na konci mája v BA na Laurinskej. Keď si odmyslím udalosti ako Trnavský rýnek, toto bolo asi moje prvé "rande" s takouto fešn dizajn ekšn. Foťák som nechal doma,  takže foto priamo z kotla bohužiaľ nemám. Pridávam teda aspoň zopár ilustračných fotiek, ktoré som nacvakal dodatočne doma. Neodolal som čiernej trucker cap od českej fashion značky WOLFGANG (konečne nejaká, ktorá mi  sadne na hlavu). Ivuša zas podporila kúpou drevenej zubnej kefky ECOHEART rôzne eko projekty, ktoré tento výrobca supportuje. Okrem iného sme si pochutnali na makrónkach od Le Sucré, na skvelých "říznutých" marmeládach Gentle Jam, čokoládach s mrazeným ovocím Koller, ale aj fresh sirupoch trnavských chalanov Herbert. Do oka nám padlo ešte kopec dizajnových a kreatívnych kúskov od Bamboo Bee, Ice Ice Baby, BeWooden, Lemur, Popular, Retart či GoodOne. Takže moje dojmy sú celkom pozitívne a určite sa teším na ďalší urban...ten letný je tuším čoskoro na Grape v Píščanoch.

2 komentáre:

  1. noo, hodne som toho zameškala! :)
    btw Urban market by mal byt vsade a kazdy tyzden!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) mas cas to dobehnut :) jj....urban by si zasluzil byt viac a na viac miestach!

      Odstrániť