2015/09/18

summer holidays 2015 / zadar

Posledná zástavka - Zadar. Musím sa priznať, že mi zrovna v tento deň nebolo najlepšie, a vééééľmi véééľmi pomaly mi odznievali príznaky z predošlej noci, kedy ma slušne potrápil žalúdok (z čoho, to vážne netuším). Tak, či onak som sa snažil večerný Zadar užiť ako sa mi dalo, aj keď som musel oželieť veľa dobrôt a iných lákadiel. Je to pekné historické mesto s kopou pamiatok, ako napríklad románsky kostol Sv. Donáta so zvonicou, rímske fórum, morský orgán (ktorý vydáva čudesné, ale zaujímave zvuky) a svetelné čudo judo nazývané Pozdrav slnku. Fotiek z posledného chorvátskeho príspevku trošku pomenej, nakoľko nebol môj zdravotný stav v onen deň v dokonalej konštelácii s hviezdnou oblohou a k tomu obrovské teplo a vlhko. Holt nie každý deň je nedeľa....

2 komentáre:

  1. O Zadare som už počul od množstva priateľov, ktorí tam trávili dovolenku. Na mňa pôsobí dosť rušne, no architektúra je ľúbezná!

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I tak pěkné fotky ;), hlavně ten taneční parket =))
    Snad už jsi vpořádku, i žaludek =)

    Mišo
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť