2016/04/14

first sponsorship

Asi tak mesiac dozadu som absolvoval veľmi vydarenú akciu, na ktorú som sa rozhodol spraviť svoj prvý sponzoring s handmade vecičkami. Jednalo sa o medzinárodný pretek Majstrovstvá Slovenska v coursingu 2016, ktoré sa konali neďaleko Žiliny a keďže som veľký "chrtár" tak som sa rozhodol, že víťazov poteším mojou tvorbou. A ja len dúfam, že handmade zápisníky a odznaky z dielne DOGGIES by ivopadej potešili tých najlepších z najlepších!

2 komentáre:

  1. Placky už nějaký čas nenosím, ale ty zápisníky jsou perfektní!! Mne osobně každý handmade výrobek potěší, protože ten, kdo ho dělal, dal do něj kus srdce a kus sebe.. =)

    Mišo
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zápisníky, to je moje! Takže palec hore a čakám na e-shop / sashe profil / whatever a model s francúzskym buldočkom :))

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovedaťOdstrániť